Sara - Typiskt

Under hela helgen som jag har jobbat så har det vart kanon väder ute, men när jag väl ska vara ledig så blir det regn enligt SMHI. Så typiskt, när Vega har fått vila i fem dagar så jävlas vädret med oss. Men skit samma, ut ska vi oavsett vad! Det är ju inte direkt Vega som bryr sej om vädret det är ju mera jag.

Fast hon har tappat lite hull nu igen, så det var en välförkänt vila för henne denna veckan. Hon såg lite bättre ut igår, så kanske en barbacka tur hade vart något? Trots hennes livsfarliga manke som kan sterilisera mej på två sekunder när hon stannar...
Eftersom det kommer bli dåligt väder så kommer nog ingen att bada, kanske ska chansa och rida ner till sjön och se vad hon tycker om vatten? Hade vart lite spännande faktiskt! Har aldrig blivit tid över till att prova, mamma och Jessica kanske vill hänga på.

Jaja, det blir väl väl.

Ikväll så ska jag och Jessica greja med grabbarna iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0