Sara - Liebacken is the shit

Igår så var jag och Jessica ute på tanterna, Vilma och Vega. Vi skrittade ut och funderade på vad vi skulle göra. Då kom jag på snilleblixten att rida till rejsbacken lie. Tanterna har inte sprungit av sej på ett bra tag så jag kände att det var dags mellan hoppningen och dressyren. Vi fruktade att ''snälla'' Vilma skulle bocka som hon brukar vid krönet av backen, men icke! Hon skötte sej super och bockade ingenting trots att hon var sist. Hon kanske har vuxit till sej och försöker vara 14 år gammal.
Vega var som vanligt chill efteråt och lunkade på långa tyglar. Hon var dock skit grym på galopperna! Det känns som att hoppträningen gav något bra tillbaka. Hon tog både höger och vänster galopp och var skit lugn. Stressade inte allt iväg som vanligt. Känns riktigt bra faktiskt.
'
Imorgon så ska Nathalie komma förbi och rida Villmutt. Får se vad vi hittar på med henne, men bilder lovar jag att det kommer att bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0