Sara - Hoppträning nr 1

Idag så har det vart en spännande morgon, kl 9:00 så var jag och Vega på våran första hopplektion den såkallade ''tanthoppningen''. Mamma brukar vara med där men Muppen har gått och blivit halt på grund av en snygg vurpa i hagen så jag hoppade in och tog hennes plats.
'

Jessica filmade lite, det kommer upp ikväll på bloggen. Kan inte säga mer än att jag är stolt över både mej och Vega. Jag red i grupp och Vega var som vanligt jätte duktig. Trodde inte att jag skulle klara av att hoppa en bana ''bara sådär'', vi hopptränar ju inte längre. Hoppar bara några skutt ibland mellan olika dressyr övningar som M ger oss.
'
Kan helt klart säga att jag kommer att vilja fortsätta när jag får råd till det, troligen efter sommaren. Känns bra att ha hittat något som är roligt!
Men resten av dagen ägnas åt att plugga och bygga solbränna inför balen nästa vecka.
Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0