Sara - hejhej

Hejsan, igår så blev det inget hästrelaterat över huvudtaget tyvärr. Jag jobbade 13-21 och sedan så stack jag och Jessica ut och joggade fem km. Kändes riktig bra faktiskt, förutom att vi joggade till min bror och käkade godis (A) hehe.
Idag så ska jag och Jessica rida Åkebråk och sedan så kanske jag ska med Vega till ridhuset en stund. Kommer nog att bli väl förutom att jag måste åka hem typ nu och slänga av henne täcket så att hon inte blir för varm... lilla Vegisen. Men det är iallafall skönt att kunna ha sin häst ute på nätterna :)
Vi hörs nog mer ikväll för nu så ska jag käka och kl 20:00 ikväll så blir det party :)
Min lilla plutt <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv till Sara: Jag har beställt den på kapson.se. Det finns med fast järn och sedan finns det med cykelkedja (som jag har) kedjan ledar sig över nosen och är lite mildare. Sedan finns det också lite billigare som man fäster på vanliga träns :)

Mvh

2012-05-20 @ 13:29:17
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0