Sara - Allt på samma gång

Snart student, vart på bal och insamling av student pengar pågår. Det blir inte så mycket blogg eftersom det är väldigt mycket och jag jobbar en hel del.
Men här får ni ett smakprov från min bal som var i onsdags :)

Igår så kom som sagt Åke ut på bete med en skojjig kompis! Så ikväll efter jobbet så ska jag och Jessica ner och borsta på dom och mysa lite. Igår så blev min och mammis sadelkammare även Jessicas då Åke inte går så många 100 meter ifrån mej. Så vi taggar att rida på dessa små grabbar! Efter att de har vant sej och vi har promenerat med dom så och även lärt känna de mer när de inte är på hemmaplan så blire dags! Kul att göra lite annat, sånt som man inte gör med Vega eller så. Jag ÄLSKAR markarbete, så sjukt roligt och visar sej även när man sitter på :)

Men nu ska jag jobba vidare efter en liten rast, hade hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0