Jessica- snack

Blir inte ni irriterade när folk gärna kommer och säger, vad och hur ni ska göra med era hästar? Kanske är mitt inlägg lite likt Saras men det är skitsamma.. Jag blir irriterad iaf .. De är som om folk tror att jag är helt okunnig!? Jag har haft Åke i snart tre år, jag går på ett hästgymnasium och så.. Det är inte det att jag inte vill ta emot tips utan det är att dom säger hur jag ska göra med min häst!
Jag tar gärna emot tips inte det utan att det är såhär ska du göra med han!
Det är irriterande men men alla är olika tur det annars hade det vart fel på denna värld! Haha :)
Just nu sitter jag hos Åke och väntar på att han ska äta upp och smälta maten :) får se vad jag gör med han idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0