jessica - massor av åke!

igår red jag åke men jag kände att han inte riktigt lyssnade på mig så jag fråga sara om råd, vad ska jag göra för jag funderar på att släppa honom för de e massa krut i han, och hon tyckte jag skulle rida i serpentiner så han fick annat och tänka på..

Jag valde mitt egna råd för att de kändes som han var överallt och ingenstans.. så vi knöt fast allt och så sen släppte vi honom...
Han behövde ingen hjälp med att komma iväg, han ladda och tvärnita och bocka och sparkade bakut!! herregud vilken glad häst jag fick när han fick ladda av sig med all energi.. iaf..

så hoppa jag upp sen och de gick super förutom att han lätta fram men men röt lite och sen var de bra, älskar dig lille totten!:)



min fina kille!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0