Jessica - LEK

Hej! Det jag tycker är viktigast när jag håller på med åke, ridning som arbete på mark.. Att han ska ha KUL! Hur roligt är det för honom om han inte tycker ridningen är roligt, då uppstår det bara massa tråkiga problem.. och hur lätt är det att få något som är tråkigt till kul?
ungefär som att göra läxor till något roligt? naa..
Men man märker att åke har roligt!
Hästar leker ju ganska groteskt.. om man kollar på hur hingstar leker, de slåss och håller på.. Då har jag mina gränser!
Går han över min gräns så avbryter jag leken och fortsätter med arbetet istället. Eller vad som nu händer..
Men iaf, jag är stolt över min fina häst, han gillar att busa och ha kul, precis som vi!
hörs senare!:)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Nu är veckansblogg avgjord! Kolla om det blev du! :D

2012-05-21 @ 18:53:23
URL: http://jenniferuddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0