Jessica - Födelsedag!

Hej idag är det inte vem som helst som fyller år! det är jag:D woho! 19 år asså.. aja inte så intressant men men..
Idag hade vi tänkt att ta våran lilla premiär tur på grabbarna men eftersom jag redan har ridit åke ute  här borta så är de sara som kommer få sin första tur idag på Favven :)
Ni skulle sett åke asså! Först gick vi en bit med dom för och se hur dom reagera på ny miljö, det var som om de aldrig hade vart någon annanstans än här! så ja satte upp på åke, lunka runt i skogen, han fick långa tyglar och jag satt bara där medans sara gick bakom med favven:) haha min underbara häst!!!!!!
Han är fan helt otrolig! aja vi körde på lite i trav, de gick bra så pröva lite galopp, och jag bara kände hur lycklig han var att va ute i skogen! fyfan vad duktig han är! Han bocka inte eller något alls! HELT OTROLIGT!
Hoppas på samma kille idag med;)
Önska mig lycka till!:)



min fina "ren" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0