jessica - flytt

idag ska vi flytta åke till betet, ska bli sjukt spännande då han ska få en jätte rolig lek kompis:) en klapphingst på fyra år? tror jag .. aja det kommer bilder senare när de sker! önska mig lycka till!


-



Det var jobbigt och packa ihop åkes grejer idag, ganska mycket minnen vet inte varför det var jobbigt på något sätt.. sara trodde det var för att det var där allting började och hände, folket är trevligt och man har fått mycket erfarenheter.. men men efter sommaren är vi på't igen!:D och då kan man börja hoppa in honom, fyfan vad kul!
Snart har jag och sara känt varandra i snart ett år! och det är som om vi alltid har vart kompisar.. herregud vi märkte både två att vi klickade bara sådär! Shit ja de får firas har vi sagt:) WOHHO!!







Kommentarer
Postat av: Lola

Hoppas Åke får ett underbart sommarlov (och du/ni med)



Kommer sakna din kille, gillar hans personlighet, påminner om min ADHD-Kille :)



/Lola

2012-05-26 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0