Sara - Ridhuset x 2

Igår så åkte vi bara med Vega till ridhuset. Hon funkade så j*vla bra! Jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mej till. Hon svarade fint på skänklarna, fattade fina galopper och blev inte stressad :D
Hon kunde till och med trava super långsamt utan att bli en grinig märr. Sjukt roligt!
Hon sökte sej neråt i skritten nästan hela tiden och försökte inte ens att köra upp huvudet i galoppen!!
Någon har bytt ut min superstressade travare till en ängel :)
Hon funkade även när det var tre andra hästar i ridhuset, härligt. Annars så brukar hon vilja jaga dom och äta upp dom alla en efter en. Fast igår så koncentrerade hon sej bara på vad jag ville, grym häst jag har!
en av mina favorit bilder från i vintras, hon ser så lycklig ut :D



Idag så ska jag gå ut och gå med Vega när lilla Nathalie sitter på, Vega älskar verkligen att gå ut och gå :)
Men först så ska vi till ridhuset med mammas lilla mupp och se hur snäll han är idag ;)
Han har vart på riktigt unghäst humör den senaste veckan, spännande med unghästar asså.
En bild på när Jessica hoppade Muppen i höstas, då bjöd han lite mot hindret. Nu så somnar han innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0