Sara - Planer

Herregud vad jag är dålig på att uppdatera!
Men här kommer lite krafs iallafall, som sagt är Vega klippt nu hon verkar även älska det. Slippa all jobbig päls.
Jag har tränat mycket ute de senaste dagarna på de övningar som M gav oss, funkar sjukt bra. Äntligen så är hon en lugn häst (oftast).
Allt känns så himla skönt nu när det funkar med lilla Vega, även Vilma är härlig nu.
Har planer på att vara med på blåbärshoppning på lördag med Vilma. Känner att hon behöver vänja sej med folk på läkaren och sånt. Den gamla tanten är fjolligare än vad man tror :)
Jag tog även tag i våran HEMSKA sadelkammare så nu är den som ny! Jag la ner 3 timmar på att skruva, spika, damsuga och damma. Så dutti är jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0