Sara - Ligger lågt

Jag har inte haft så mycket tid över till mej själv och Vega på nästan hela veckan, känns dumt och elakt. Men skolan slänger läxor över oss och jobben bara rullar in. Jag tackar ju inte nej till ett öre. Utan inkomst ingen häst liksom. Imogon är det skola sen direkt efter jobb precis som idag och på lördag praktik. Men slutar kl 14:00 på lördag så blir nog en sväng till ridhuset och träna slutor och traven.
Trots mitt dåliga samvete till att hon står så tror jag ändå att det är bra, för jag har pressat henne hårt sista tiden och hon behöver smälta allt vi har tränat på och vila upp sej lite grann.
Hon är ju trots allt ingen tonåring min plutt!
Men trots att jag har MASSOR ATT GÖRA! Så kommer det bilder snart på när Jessica red Åkebråk idag. Ni får ett fint och roligt smakprov.
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0