Sara - Gårdagen

Igår så blev det en långtur på Vega och mamma med Vilma hängde med, vi tränade bara på tempoväxlingar i traven och skänklarna i skritten. Höger skänklen är som vanligt den bra sidan. Då bara att kämpa på med vänster. Vega travar till och med långsammare än Vilma :DD härligt.
Igår så åkte jag, Jessica och Nathalie upp till Rocker och pysslade och klippte honom. Nu är han en riktigt fin nakenfis. Hoppas att Natalie blir glad när hon kommer hem :DD Plus att vi har hittat en sadel som kommer att ligga bra på honom. Hoppas vi iallafall :)
Lite bilder kommer från när jag red Vega i ridhuset :)
Här kommer ett smakprov på min första gång med en systemkamera i handen! Har en bildbomb på Jessica och Åke med det får vänta för nu ska jag jobba :)
Jag tycker faktiskt att jag klarade första gången bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0