Nathalie - Gästblogg

Hejhej, det är då jag som ska rida rocker varje söndag. Idag så ska jag som sagt skritta Vega lite oxå, fast Sara ska leda såklart. Så att det inte blir som sist... heh
Vilma som är på bilden är den som jag lärde mej att rida på, på nytt i sommras. Hon är inte så snäll, men va fan då kan jag ju sittta kvar på de flesta hästarna... kanske.
Jag fick av Sara en del ridlektioner på Bosgården (ridskolan här i närheten) i julklapp där jag utvecklades (med hemska ponnier) Men nu när jag slutade där så fick jag börja rida Natalies häst och det är så roligt!! :D Jag är typ kär... Natalie? Hur mycket vill du ha för honom? Tre klubbor eller En femma ;)
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0