Natalie - Meningslös dag

Denna dag i skolan har varit totalt meningslös!
Vi såg en film på förmiddagen, dock missade jag slutet för jag hade NO nationella, Labb!(Kändes skitbra!)
Sedan hade vi idrott som jag inte var med på och efter det slutade vi.
Rolig dag! Verkligen.
Tänkte rida ut nu bara för jag slutade tidigt, men det är så sjuuuuukt kallt så jag orkar inte. Ska dock höra med pappa om han vill köra till löshoppning idag. Eller om vi kan åka till det andra ridhuset, stackarn får bara springa innanför väggar och staket nu för tiden! Måste ändras på. Men det är när vädret tillåter!
NU ska jag sätta mig och plocka ihop bildbomber!
Lilla hoppkanonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0