Natalie - Mat

Hej! Nu ska jag snart springa ner och se om maten är klar, sedan ska jag ut i stallet och äntligen få göra allt på mitt sätt. Precis som jag vill ha det! SKÖNT!

Okej, jag erkänner, det är skönt när andra fixar stallet åt mig, men jag får skuldkänslor, det är trots allt min häst, och mitt stall som ska fixas.. Om jag inte är helt slut tänkte jag gå igenom honom ordentligt med borstarna idag, han fäller något j*vulskt!
Lillen som har mycket mer päls fäller ingenting.

Jag tänkte för ett tag sedan ta kort på svansen före och efter Magic Brush genomgången, så det får bli idag, tror nämligen inte någon borstat svansen i veckan.. Dessutom går Rocker utan täcke (om det inte regnar eller är minus) så han är verkligen en LORTGRIS! Seriöst, har ni sett en skimmel bli brun så är han ändå värre. Han ÄLSKAR lera!

Nej, nu ska jag röra på påkarna!
Imorgon ska här ridas, varesig mamma tillåter eller inte!

Vi hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0