Natalie - härligt väder!

Känns som jag inte är ensam om att uppskatta det underbara vädret vi haft idag!?  SOOL 



Idag red jag ut med Jennifer och Tritill. Rocker var ganska taggad när vi väl sprang, men han är så sjukt härlig för man kan släppa ut honom på lösa tyglar efter världens rejsgalopp.. Vi galopperade där dom hade klippt ner småååå björkar så Rocker tänkte att dom var 1.20 hinder typ.. och minst lika långa. Det var bara att följa med och vara glad att han sprang på! :D
Var nämligen aningen sur på honom i hagen för det tog typ 45 minuter att hämta honom + min syster gick raka vägen fram till honom och han stog blickstilla. Då kände jag lite "Den som kommer nu får ta honom, jag behöver inte ha några pengar bara jag slipper se honom" Men det gick över efter passet! :) Då var han mammas lilla ängel igen! :D

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0