Natalie - God Morgon

Hejsan!
Tidigt inlägg det här, men jag ska vara hemma idag, har så grymt ont i magen.. Men jag tänkte plugga och skriva på en inlämmning under dagen ändå. Om jag orkar sedan ska jag nog longera lillemannen en stund. Han tycker det är så skoj! Men samtidigt vill jag inte trötta ut honom genom att longera varje dag, så kanske blir att vi går en runda istället, får se! Han får iallafall följa med bort och hämta posten senare idag.
Somsagt filmade vi en hel del igår, men jag har bara det jag filmade, vilket var när Nathalie red Rocker, så jag ska sätta mig och klippa ihop filmen nu! :)
Ska även fixa 3 bildbomber som kommer upp under dagen!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Vad hände med bildbomberna då? ;D

2012-03-19 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0