Natalie - en av mina största drömmar..

En av mina absolut största drömmar är att vara modell..
Jag tror att efter lite träning framför kameran hade jag älskat det! Jag är ju dock vääldigt blyg, men när jag väl släpper till så tror jag det hade kunnat bli rätt bra bilder..
Ett annat problem är att jag är sjukt kort, 1.63 tror jag, och modeller ska väl vara runt 1.70-1.80? MORR!

Jag funderar verkligen på att gå på någon casting någon gång! Sjukt roligt hade det varit.
Att få jobba i en riktigt studio en dag hade vart sååå kul!
Lite bilder från när min syster fotade för sin skola och hade mig som modell:
Nu vet ni vad som gnager mig i bakhuvudet varje dag.. ;)

Kommentarer
Postat av: Karljohan

Runkat stoll nu i timmar!!! asså seriöst vilka ben den bruden har!! gillagillagilla

2012-04-13 @ 23:23:50
Postat av: Karljohan

:) // Janne

2012-04-13 @ 23:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0