Natalie - Dålig uppdatering

Idag har uppdateringen legat lågt. Varför Sara och Jessica ej bloggat vet jag inte, men jag har haft fullt upp!

Åkte hem efter skolan, bytte om och gick ut till stallet, hämtade Rocker och fixade honom. Red sedan iväg mot ridbanan, på vägen hämtade jag upp en kompis som skulle hänga med och testa rida! Vi (dom) körde mest skritt övningar eftersom hon red ridlekis som liten, men inte ridit på mååånga år.. Så körde på böja i hörnen, och att få både henne och honom att fatta varandras signaler, det var inte det lättaste! ;)

Över lag tyckte jag båda två gjorde bra ifrån sig! Imorgon förtjänar Rocker vila, eller ev. uteritt, inget mer traggel på banan iallafall. Då tröttnar han.

Iallafall, red hem, bytte om, gick ut och hämtade lillen, joggade tillbaks till min kompis som bytt om hemma hos sig, så powerwalkade/joggade vi en sväng, sedan stannade vi, Hanna och Lillen körde intervallträning medans jag mest tittade på.. Hehe! Sedan joggade vi hemåt igen och kom hem lite över 6. Fixade färdigt stallet, och tog in hästarna, sedan följde jag Hanna hem en bit.

Nu har jag duschat, och suttit vid datorn en stund. Ska stänga ner och stänga av datorn eftersom vi har prov imorgon, måste vara pigg och fräsch!

Just nu mår jag så jävla bra! Går framåt med hästarna, sommaren är påväg och allting blir ljusare och så mycket roligare!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0