Jessica - rider

Jag red åke igår, pigg som bara den och var på djävulshumör och trodde han seriöst skulle slänga av mig eftersom han har kommit in i en tråtsperiod nu och fäller massa hår så den killen eller ägaren har det inte lätt med vandra nu;) kan säga att vad man än gör så skiter han i det, hur arg du än blir rör han inte en fena haha och jag har ett jäkla problem nu när vi ska gå förbi hö påsarna, för varje gång snor han åt sig lite, (matvrak)? Fy asså.
Men iaf så höll Sara lektion för mig och han gick sååå bra :D så satte vi upp två sockerbitar , lite busigt eftersom man inte ska hoppa dom bla bla dom växer fof och skit men man märkte hur trött han var på dressyr, vi båda är väl inte så mycket för de antar jag ;)
och efter de slängde jag upp Sara så hon fick pröva sockerbitarna! Tydligen var det WAOW haha men det är min lille kille ;)
Sara och Åke 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0