jessica - min fina!

Jaha, vart ska jag börja, eftersom jag inte skrivit på länge har jag vart i sthlm så ni vet, och sara var barnvakt åt min bebis kille!
han var tydligen på djävuls humör! haha!
men som sagt håller jag på att ladda upp en film på youtube som jag lägger in här sen efter gårdagens pass, han gick så jävla bra, älskade häst! ibland undrar man ifall dom är övermänskliga och ska ta över världen närsomhelst! haha! nu kommer det en random bild från när jag hoppa pay'n jump på saras mammas häst höhö!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Hej! Kul att du gillar dem! Jag har köpt dem på Pegasus i Umeå (dock sista röda paret där) de kostade 599kr och är av märket: Horse Life. Söker du på google.se så kanske du hittar andra återförsäljare! :D

Mvh

2012-03-06 @ 12:59:56
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0