jessica - härliga lördag!

Jaha då tänkte jag börja med en fråga till er:)
Vad är boots bra för som sitter runt hoven? och inte under..
Är det en skönhets grej? eller ska det bara vara snyggt? för jag förstår inte riktigt.. jag vet bara om att ifall hästen trampar av sig skon? fast förstår fof inte, det kan den väl göra ändå?
aja snälla svara på det :)
Idag ska jag och sara rida hästar:D Först ska vi åka ner med "muppen" hennes mammas skäck och sen tar vi Vega, samtidigt som sara rider vega ska jag rida åke och träna på möten och högerreglen för åkes skull.. kan bli så förvirrande ibland när folk rider ÖVER ALLT OCH INGENSTANS..
Hände mig en gång när jag red åke och det blev värsta missförståndet, jag mötte en tjej och vi krockade nästan, stackars åke stannar och ställer sig uppp på bakbenen, synd om honom för han e ju bara barnet..
Här kommer en bildbomb på mig och åke ute i paddocken i vintas, både bra och dåliga ;)
Dom här bilderna tog Natalie :)
byeeeee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag använde boots på min nording för att han balltrampade fram hela tiden. Med bootsen som skydd blev det inga skador! Sen vet jag att på islänningarna använder man boots med tyngder för att få mer schvung i steget.

2012-03-17 @ 12:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0