Vem är denna "Lillemannen"!?

Tänkte förklara för er vem Lillen, Lillemannen eller Tiimotii Surprise(osäker på stavningen) som han igentligen heter är.

Lillen som jag oftast kallar han är en mini shettis jag lånar. Men han är typ som min, han är född 2005 och mäter någonstans runt 80-90 cm.
Han är ett riktigt litet bustroll. Det är inte alltid man orkar med honom.. Men han kan också vara ett litet änglabarn! t.ex. i morse släppte jag honom lös när vi skulle ut till hagen, Rocker var redan i hagen så det vart stängt dit in, men Lillen sprang i förväg och ställde sig snällt och väntade tills jag kom och öppnade så han kunde gå in i hagen och äta.. Charmtrollet!
Här är lite söta bilder på godingen!




Det hade varit skoj att testa löshoppa lillen någon gång, han har grym teknik över hindren! Dock springer han under staketet i paddocken, så det får bli om han följer med till ridhuset någon gång! :D
- Natalie


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Vilken sötnos!!

2012-02-16 @ 21:34:13
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0