Sara - Uteritter

Idag så ska jag rida Vilma och Vega.

Igår så var Vega jätte duktigt, hon tar galoppfattningarna klockrent både H och V. Hon tar dom till och med från skritt, känns så jäkla bra. Nu är vårat nya mål att inte ställa henne ''fel'' utan att hon ska ha rak hals i fattningarna. Hon skulle även behöva lite mer träning med skänklarna, så bara att arbeta på :D jag är så nöjd över hur långt vi har kommit, jag och Vega.
Igår så blev det inget ridande på Vilma, så idag ska vi köra på galoppombyten! Ska bli roligt faktiskt, hon kan men det behöver finslipas.
Det kanske kommer upp film från båda ridpassen ikväll :)
Vega                                       Mina älskade ridstövlar                                              Vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0