Sara - Uteritt

Jag och Jessica var ute på en super härlig tur i skogen, dock så var Vilma och Vega hyper och stod lite mer på två ben än fyra! Jag försökte träna på Vegas svåra galopp (vänster) och det gick så sjuk bra. Hon är expert på att byta galopp till sin lätta, men idag så höll hon den. Det är så underbart när allt går bra :)
Vega i sommras, då hon lärde sej galopp :)
Så underbart att se henne utan all vinterpäls, nu ser hon ut som en bäver.  
Vilma och Nathalie                                                              Jag och Vega
Nathalie lärde sej rida på Vilma i sommras, efter att ha haft uppehåll i mååånga år :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahah ja ser juh ut som en köttbulle!! fail bild på mig xD

2012-02-16 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0