Sara - Hoppträna

Godmorgon.
Idag så är planen att jag ska mocka och strö upp boxarna, sen så blir det en skritttur med Vega. Vi får nog sällskap av mamma och Muppen. Sen så taggar jag att åka till ridhuset med Vilma, vi ska hoppträna lite och Vilma kan ju sin grej.
Hon älskar att  hoppa, och gärna sisådär 1878937589 meter före hindret!
jag hoppas att jag kommer att hinna få henne i kondition så att vi kan vara med på träningstävlingar!
På bilden så är det Duracell, min älskade B-Ponny som tyvärr inte finns kvar hos oss längre.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh! Har du kvar fler av dom bilderna? :D För det är väl från den vintern jag fotade Durren, Muppen och Vilma? Du vet då när vi gjorde en snöhäst med cigg i munnen xD

2012-02-19 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0