Presentation - Rocker!

Little Red Rocker är min finaste ögonsten. Jag köpte Rocker som han kallas till vardags den 22 Maj 2010, alltså firar vi två år iår! Shit vad tiden går fort!
Vårat första år var en riktig berg-och dalbana! När jag köpte honom hade han jättestor underhals och inga muskler förutom just i underhalsen. Nu har han fått mycket finare kropp, dock är han ganska rund om magen. Det är påväg bort!
Här kommer lite bilder, de i början är jag inte direkt stolt över, men det är hur Rocker såg ut när jag fick honom!

Första ridpasset hemma.

Så här brukade det se ut, huvudet bland molnen och en sur häst.

Somsagt!


Dessa bilder är bland de färskaste jag har just nu! :)



Här är mer hans rätt jag! ;)

Rocker är en D-Ponny som mäter 1.44 i mkh. Dock var det två år sedan, jag har en känsla av att han vuxit några centimeter! Han har okänd stam men vi vet att han är 75% Arabiskt Fullblod och 25% Norsk Fjordhäst.
Han är född 2006, dock beter han sig som om han vore 20 år.
Han är världens coolaste unghäst! (Som snart inte längre får kallas unghäst utan bara häst..:()

Har ni frågor om min oslipade diamant är det bara att fråga på! :)
-Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0