Natalie - Uppe med tuppen!

Idag kände jag att mamma skulle slippa ropa på mig hur länge som helst, som jag skrev igår, gick upp vid 5.
Det känns rätt bra faktiskt att inte ligga kvar och dra, jag blir så himla seg då.. Nu har jag sminkat mig, ska fixa hundmat och sedan mat till mig själv, sen kommer nog mamma ner så ska jag se om hon vill äta med mig! :)
När det ljusnar lite ska jag sticka ut med hästarna och sedan ska jag fixa mitt hår. Så ser planeringen ut, bussen går ju trots allt kvart över 7 x)

Näsan är halvt i skolböckerna denna tidiga måndagsmorgon, vi har prov senare idag! :(

Har på mig min nya tröja idag! Skitsnygg tycker jag! (a)



Kommentarer
Postat av: Alice

Var har du köpt tröjan? och hur mycket kostade den? :)

2012-02-21 @ 08:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0