Natalie - Sjuk.

Hej, har inte kunnat uppdatera i helgen för jag har vart hos några kompisar. Igår vaknade jag halv 5 och frös jättemycket. Tog på mig onepiecen, tre täcken och en filt och frös ändå. Hade 37,9 i feber. Under dagen gick febern upp till över 39 grader, och jag mådde HEMSKT.

Inatt vaknade jag först runt 2, fick gå ner och dricka lite och tog tempen, 38,2 tror jag den var då. Och imorse vaknade jag 5 och tog tempen, då var den 39,4!
Som ni kanske förstår mår jag ganska dåligt.. Blir yr såfort jag rör mig, men har iallafall fått i mig två mackor idag och massa dricka..

Tyvärr har jag inte ridit på en vecka typ heller då jag varken hunnit eller orkat.. :(
Älsklingen<3

Kommentarer
Postat av: emma

helloj snyggo. inte kul att du är sjukling, hoppas du blir frisk snart:)snön är borta, och nån dag det är några plusgrader som det varit på senaste tiden så kanske jag kan komma och fota er? :D smsa gärna isf eller nåt.

tappat bort ditt nr, men smsa mig när du vill, så får vi se om jag kan :D(0760481687 om du inte har kvar)

puss.

2012-02-28 @ 11:59:06
URL: http://emmawallgren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0