Natalie - Hos Sara

Hej, just nu sitter jag hemma hos Sara, hon ska hoppa in i duschen, vi har vart iväg och hoppat med Vilma. Eller, Sara hoppade, jag följde mest med och tittade ;)
När jag kommer hem ska jag fixa i stallet, hästarna ska få sig varsin ordentlig genomgång med Magic Brush. Tänkte visa vilken skillnad den gör med Rockers svans..
Usch, jag måste plugga ikväll också. trååk! Men ska se på Melodifestivalen med familjen också, hoppas vi kan hitta på någon god mat att laga ikväll.
Jag filmade Sara och Vilma lite innan, dock hade vi plockat bort hindret då så det blev ingen hoppfilm, det får bli nästa gång!
Nu ska jag läsa lite bloggar, tjaao!
-Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0