Natalie - Godmorgon

Jag vaknade nu precis, vilken tur att jag har världens bästa mamma som gett hästarna frukost! Idag ska Rocker vila. Är inte så sugen på att rida i snö/regn och blåst, när det är jättehalt underlag.
Därför ska jag troligtvis åka till ridhuset samtidigt som Sara och rida och fota hennes super fina Vilma! :D
Ska bli jätteroligt, har ridit Vilman en gång förut och hon var helt crazy, vilket jag äälskar! Och så är hon fux, det är något med mig och dessa fuxar!?

Men nu, innan vi åker ska jag ner med näsan i skolböckerna och plugga på NO prov jag ska ha på måndag! :( Härlig start i skolan.

Bild från ihopsläppet i sommras, Tritill och Rocker gick tillsammans i en månad ungefär, då hade Rocker inga skor och var halt till och från.


- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0