Jessica - Melwin

Tänkte skriva lite om Åke, hans riktiga namn är Melwin. Han är född 09 och är ett svenskt halvblod. Jag har ägt honom sen han var 8 månader! Nu är han 3.
Åke är e:magini eu:Artist och mor;Pinglan.
Han är en väldigt personlig kille som brukar vilja ens bästa när han är på humör villsäga ;)
Här löshoppar han för första gången :)
här är bebisen på fölmönstringen.
i somras.
Påbörjad inridning, lyckliga ;)
Till nu! :)
Jag tänkte svara på en fråga, om ifall att Jag och sara är systrar?
Svar; Nej det är vi inte, vi är "nyblivna" grannar, jag flyttade i somras och vi blev som klister på varandr :) haha med andra ord bästa vänner, delat intresse;)

- Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0