In kommen från stallet!

Kom precis in från stallet!
Tog lite bilder på Rockers Outfit, min var den "vanliga" dvs. Jeans ridbyxor, vinterridstövlar, och back on track jackan. (Världens goaste jacka någonsin! Inte en storm skulle blåsa igenom.)



Rocker var färgglad! Och fruktansvärt glad att vara ute och springa i skogen!

Tänkte att vi skulle ta en "busrunda" utan några som hellst krav på honom. Det uppskattades! Han var helt galet taggad och sprang på så mina ögon började rinna ett tag.. Haha! Godingen älskar verkligen snö! Somsagt jobbade vi inte speciellt mycket så har inte så mycket att utvärdera. Men när jag travade ner honom sänkte han sig jättefint och slappnade av. Riktigt skön känsla!  :)

Lite mer bilder - på väg till hagen, man måste matcha på vägen ;)


Nu måste jag hoppa in i duschen! Tjaoo!

-Natalie

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Har dagens blogg tävling och det skulle vara superroligt om du var med och tävlar. Allt du behöver göra: kommentera att du är med för att bli dagens blogg. http://tomson.blogg.se/2012/february/dagensblogg.html#comment Lycka till! :D

2012-02-16 @ 13:00:33
URL: http://tomson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0