Hej på er!

Idag har jag, min syster och min mamma varit i Borås hela dagen, vi var på Djurparken, sedan tittade vi lite i affärer.. Jag köpte äntligen dessa omtalade borstar "Magic Brush" Dock känner jag ingen skilland på de tre olika så jag antar att man kan ta vilken vart som helst..?
Tänkte testa borstarna nu när jag går ut i stallet, vill ni ha en utvärdering av det senare? :)
Imorgon har jag klipptid men tänkte hinna rida före det! Han har inte vart ute sedan i fredags så jag tycker synd om honom.

Nej, jag har inte äns börjat i stallet än då jag släppte ut hästarna i morse och sedan åkte vi..
Förresten! Jag hittade en tröja på Cobus med. Skitsnygg!

Ni får en gammal bild dock ej visad här.

Hej färgglada!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0