Sara - Vega gumms

I helgen så har jag sovit hos Jessica för hennes pappi har vart borta. Vi har ridit Vilma, Vega och Åke hela helgen och även Bonnie. Vega och Åke red vi i ridhuset i lördags och Vega funkade fint, hon kunde trava i små och stora serpentiner över ridhuset och tog det ganska så lugnt.
till och med Åke var snäll ;)
Idag så hoppade jag och Jessica tanterna här hemma barbacka! Vega gick jätte fint i både trav och galopp över ett 60 hinder. Fast Vilma var för glad så hon lyckades få av Jessica så hon landade i en vattenpöl *fniss* var ganska komiskt. Sen så red Jessica med sadel, väldigt klokt gjort. Sedan så red vi från gården och galopperade en bit innan vi skrittade hem de piggade damerna!
Nu så har vi bara Åke kvar idag, får se hur han funkar :)
Ikväll så kommer en till bildbomb som ursäkt för att jag inte har uppdaterat så mycket, den är på Melker och Cathrin. Hon rider en häst som står i samma stall som Bonnie.
En riktig hoppkanon!



Ett smakprov :)

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej Sara! Fin bild! Om jag får vill jag gärna ha resten av bilderna. :) Jag kan sortera bort om de är någon som jag inte är bra på ;)

2012-04-22 @ 18:34:41
Postat av: Anonym

eller så kopierar jag härifrån :P

2012-04-22 @ 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0