Sara - Uteritt i räserfart!

Igår så stack jag och Jessica ut på Vega och Vilma och rejsade på galoppbacken. De gamla tanterna blev jätte glada och visste inte riktigt vart dom skulle ta vägen! Vega är så härlig, för hur fort jag än låter henne springa så kan jag få stopp utan problem och låta henne skritta på långa tyglar. Dock så skrittar hon fort, men det är liksom hennes grej ;)
'
Idag så ska jag nog släpa med mej Jessica och träna lite på tempoväxlingar i galoppen. Hon får flyga efter på den kära D-ponnyn Vilma. Vi får hoppas att vi sitter kvar och att tanterna är pigga och glada! Fast det brukar dom i och för sej vara. Än finns det krut i tanterna :)

'

Vad vill ni läsare att jag ska skriva om alla hästar jag har haft?
Skulle det vara något av intresse?
Lämna gärna en kommentar om vad ni vill läsa, så kommer jag att kommentera något trevligt tillbaka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0