Sara - Tråkigt väder...

Vega har jag tränat lite lugnt senaste tiden, idag är det så tråkigt väder så jag bara spyr. Har även mycket jobb nu så blir lite dåligt med uppdateringen. Men ni klarar nog er ändå eftersom ni har Jessica och Natalie.
Men i helgen så ska jag vara barnvakt åt åkebus, så kommer nog sköna bilder och lite annat smått och gott till helgen, idag så ska vi rida Åke och så :)
Vega får sej en omgång imorgon, ska nog sticka ut en långtur. Nästa vecka så ska jag rida lektion för M. Längtar riktigt mycket :) hoppas att hon ser skillnad från sist!
'
Här kommer bildbomb från sist vi tränade i ridhuset :)













Tack för oss, hoppas att bilder uppskattas :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

söt häst =)

2012-04-12 @ 00:38:36
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Söt häst :)



Sv: Det är inga stövlar, det är jodphurs och ett par chaps :-) Chapsen är köpta på Hööks men säljs ej längre.



MVH Jossan

2012-04-12 @ 11:41:49
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0