Sara - Stalldag

Idag så jobbar min moder och då är det min tur att mocka och göra iordning hästarna. Så jag ska bara vakna till lite mer, äta en go frukost och så.
Idag så var planen att jag och Nathalie skulle rida ut på Vilma och Vega, Vilma har som sagt vart för busig nu en period. Gammal och hyper. Då känns det lite dumt att slänga upp Nathalie eftersom hon inte har balansen till att kontrollera en sådan situtation. Men nu tror jag att allt kommer att gå bra, lite skritt och trav så får vi båda upp lite självförtroende.
Allt kommer att gå vägen. Jag vet att Nathalie har blivit så sjukt mycket duktigare, men jag har nog lite svårt att släppa taget om min lilla bebis.. hehe.
Hästar har ju trots allt sin egna vilja, speciellt en viss Vilma hon är ju för goer :D


vilma för några år sedan.

första bilden på mej och Vega :)

Vega nyligen, en lite förändring på utseendet och en stor förändring med allt annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0