Sara - Lycklig Vega!

Idag så var jag och min moder ute på en lugn och härlig tur i skogen. Både Vilma och Vega njöt i stora drag. Blev lite klättring och slowmow trav. I klättringen så har Vega utvecklats enormt mycket! Hon Använder sej av ryggen nu och det verkligen känns! Rumpan börjar även bli hjärtformad, så otroligt roligt!
Igår så åkte vi även ner till ridhuset och tränade lite slutor och att fatta galopp inomhus, HON TOG FATTNINGEN I DET LILLA RIDHUSET!
Många här kanske inte förstår min glädje, men det kunde absolut inte gått för ca. 3 månader sen. Allt vi gjorde gick så bra och jag kände mej riktigt lycklig och då samarbetade Vega med mej till 100 %.
Man ska inte tvinga fram saker, man ska leka fram det.
Assåå, vet inte hur jag ska säga detta men jag är så sjukt stolt över mej och Vega, att gå från att ha tävlat trav i 9 år till att kunna bli riden på detta sätt och vara så snygg i kroppen. Jag har skapat detta med Vega, hur kunde det gå så bra.
Jag är inte så duktig egentligen, men just nu så känner ja att INGEN kan rida min Vega som jag gör, absolut INGEN. Och för dom som tror det... försök gärna, för jag vet redan svaret.
Om det finns något som gör mej lyckligare än Vega, så kommer jag inte att finna det i detta liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0