Sara - Herregud!

Godmorgon läsare, själv är man uppe med tuppen idag! Såg precis att våran statistik flög i taket igår :D Shit vad roligt, vart kom alla ifrån?
Det är jätte kul att ha er här, hoppas att ni kikar in fler gånger :D


'


Okej, nu till det med hästarna. Idag så är jag fortfarande barnvakt åt Åke :) igår så mockade jag ur hela boxen och slängde in nytt och frächt spån (dock så rev jag en hel pall med spånbalar för att få tag på det...). Sedan så städade jag i Jessicas prylskåp och ruskade täcken och gjorde fint, känner mej riktigt stolt! Sedan kommer vi till det värsta, borstade igenom HELA Åke, topp till tå. Han fäller som jag vet inte vad! Jag såg mer ut som en häst än vad han gjorde efteråt. Så idag tänkte jag fortsätta att skrubba på honom och sedan gå lite i ridhuset, han hade lite träningsvärk igår så han tyckte nog att det var skönt att stå i boxen och lata sej :D


'


Vega vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med idag, red ut en sväng igår och ALLT verkligen ALLT jag har tränat på bara funkade. Var så sjukt lycklig :) Så idag kanske det blir lite kravlöst rejs ute i skogen, eller åka till ridklubben ikväll och träna. Vilket som så ska hon vara ledig på måndag, får passa på nu när man är ledig att rida :)



Muppen ska iallafall iväg idag, mamma ska hoppa lite studs. Kommer nog att gå super bra :) Men innan vi åker med Muppen så ska jag ta Åke och sedan kolla på lite dressyr tävlingar, lingon dressyr tror jag att det var :)
Tack för mej, ha de bra hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0