Sara - Happyface

Hejsansvejsan!
Idag så var jag och Jessica ute med tanterna på en härlig galopptur i skogen! Jag måste faktiskt skryta om att jag har världens finaste ridvägar här! Så vi red galopprundan där kan man galoppera i cirka 2-3 km. Vega blev så sjukt glad, hon har inte fått rejsa på länge eftersom vi har malt med att traven ska funka. Grunden till att få en travare att funka är att få fram den långsamma traven.
Jag kände att hon har funkat SÅ JÄVLA BRA den senaste tiden, så här kommer hennes älskade belöning, springa hur fort hon vill hur länge hon vill. Och det härliga är att när jag vill så kan jag med rösten få stopp på stora Vega. Mäktigt och underbart.

Jessica och Åke ser större ut än mej och Vega. Helt sjukt så han växer... *knakknak*

VÄLTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0