Sara - Det var ett tag sen

Tja, har som sagt haft sjukt mycket och göra. I vanlig ordning för att heta Sara Andreasson. Har dock hunnit med att hoppträna både Vilma och Vega. Vilma var dock stressad så vi skojade mest runt så att hon kunde lugna ner sej.
Men VEGA är en helt annan häst att hoppa! Jag har inte hoppat med vega sedan vi tränade för pay and jump och det var innan jul. och nu så hoppar hon precis som att hon aldrig har gjort något annat!
Det är sjukt roligt och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
'
Kanske är det så att hon tycker det är roligt, för bromsen är trög och öronen är framåt, hon kanske inte gillade hoppningen förut. Men nu rider även jag annorlunda, man lär sej ju hela livet ut ;) och det verkar iallafall funka för oss. Riktigt härligt, plus att nu går hästarna ute andra natten. Så hon kanske taggar ner, det gjorde hon dock inte förra året, 30 + och vega är som en duracell kanin. Lite lagom knas :)
Men under kvällen kommer bilder att poppa upp, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0