Sara - Bort med leriga hagar!

Nu så leder vi bort hästarna till sommarbetet över dagarna så dom slipper tråkiga, leriga och blöta hagar. Nu så springer dom runt och käkar gräs hela dagen istället. Känns riktigt bra, tar bara 7 minuter att leda bort dom och det är de värt faktiskt.
'
Idag så har jag pratat med min boss, får min sommarschema i slutet av Maj, riktigt skönt och veta hur mycket man kommer att hinna med hästarna i sommar. Sedan så har jag även pratat med min instruktör M och det kommer troligen att bli en ridlektion nu i veckan. Ska bli riktigt skönt och roligt! Vi får se om hon ser någon skillnad på Vega och mej eller om vi ser lika roliga ut denna gång. Bara att vänta och se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0