Sara - Bara jobb hela dagarna

Idag har jag inte vart någonting med hästarna, åkte till skolan och sedan nollbyte till jobb. Var hemma vid 9-tiden på kvällen. Riktigt tråkigt att ha sådana dagar, men dom behövs oxå för att ha råd med hela kalaset :)
Imorgon så ska jag praktisera i Torestorp mellan 7:30-16:00. Kommer inte ihåg om jag skulle sluta 14:00 eller inte. Men i vilket fall så hinner jag sticka ut och rida på kära Vega i skogen. Finns nästan inget härligare än att rida ut i skogen och lukna. Vega älskar det, att variera mellan ridhuset och fartfyllda + lugna ritter i skogen. Tror inte att någon häst kan ha det bättre än med varierad träning :)
'
Denna veckan skulle jag egentligen rida för M men av privata skäl så kan hon tyvärr inte så jag får fortsätta med samma övningar som vi hade förut, och hoppas på att nästa vecka kan bjuda på något bra :)
Nu så ska jag sitta och minska ner lite på bilderna på Julia och de kanske kommer upp några senare ikväll :)
Världens sötaste Åke när jag var barnvakt i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0