Nathalie gästblogg

Hallå! Tja det har inte blivit så mycket bloggande av mig, varför vet jag inte riktigt? Men men. Kan väll berätta lite om när jag red Rocker sist. Han var ganska bråkig måste jag säga, men det är alltid lite kul med en utmaning. Eller vad säger ni? :)
Kan även säga att jag tog en liten "flyg tur" också!! Hahahaha!!! Kan berätta hur det gick till.
Jag red utan stigbyglar p.g.a. att jag drar upp benen när jag gör en galoppfattning vilket gör att fötterna åker in i stigbyglen så långt det går, och då kommer jag ur balans. men som sagt så tror jag att jag skulle göra en fattning, men tappa balansen och hamna lite snett i sadlen. Då tror jag att jag "drog" mig upp vilket gjorde att han svängde och jag föll till marken. Hihi jag har ridit han tre gånger och trillat av 2 gånger hahaha!!
Men jag har ju bara som sagt ridit sen i sommras och bara lyckats trilla av tre gånger, de tycker jag är ganska bra jobbat med tanke på hur Vilma kan vara ibland xD
Och min lilla vovve har valpat nu och fått FEM valpar!!!!!!!!!! åååh jag är sååå lycklig!! :D


Min älskade lilla sally. Hon är såå fin och såå duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0