Jessica - vet ingen rubrik !

Som sagt fick Sara lägga upp bildbomb men ah :) idag ska jag åka till Tommi :)
Såå jag har barnvakt! Har haft det ganska jobbigt i två dagar nu tills igår.. Dels privat och så var det någon som kom fram och sa att Åke var blockhalt, jag fick panik kolla nere i ridhuset i alla gångarter, såg ingenting? Om han nu är halt så behöver man väl fan inte sprida rykten om överallt?! Kan man inte vara lite schysst och komma fram " ah jag tror din häst är halt du kanske borde kolla det?" åh sur. Han är inte halt iaf!

Idag är det också exakt fyra årsen min lilla mamma försvann, jag minns det som igår, 14 år, skulle konfirmerat mig, vilket jag gjorde men utan min mamma, så ja när jag var 17 gjorde jag en tatuering för henne, på min vad. Ni ska få se senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0