Jessica - skola

På g till skolan sitter och tänkte på en sak, jag lät en tjej provrida Åke för det kanske skulle funka om hon kunde rida honom någon gång i veckan, hon har ridit honom två gånger och det såg rätt bra ut, hon såg lite försiktig ut men det är klart, han är unghäst och hon vill inte göra fel! Jag märkte på mig själv hur jag inte kunde släppa Åke till någon annan haha! Förutom Sara då som är bäbisvakt när jag är hos min pojk!:) men hon rider inte utan mig, hon vill inte hoppa upp på honom när jag inte är dör dock gör hon andra saker som longering osv..
Jag tror jag är alldeles för mycket mamma mot min lilla grabb, vågar inte släppa taget fastän det inte är så farligt? Jag vet inte, han är min och jag är lyckligast i världen, han är min lille totto som är världens personligaste underbaraste häst!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0