jessica - här har ni mig

Det jag alltid har sagt att jag vill nå mina mål, jag vill hålla på med ridsporten på stora nivåer, men det jag har fått höra är, du ska väl sluta rida snart? tycker du fortfarande det är kul och mocka skit? är det inte kallt att gå dit varje dag, jobbigt?

Det är störande, jag kommer aldrig ge upp hästar, det är mitt allt, klart det är kallt på vintrarna när man ska till stallet, men då tar man på sig! eller bil;) tänker aldrig sluta rida, även om jag inte kommer så långt som jag vill kommer jag alltid att ha hästar! Så är det nåågon ide och fortsätta tjata om att jag ska sluta rida?!

DET ÄR VAD JAG GÖR OCH LEVER FÖR




nu blir det sex and the city;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0